domingo 10 diciembre, 2023
Les Bandes de Música
  • Inici
  • Notícies
    • Societats Musicals
    • Clàssiques
    • Contemporànies
    • Educació
    • Resta de Espanya
    • Presències Permanents
  • Entrevistes
  • Reportatges
  • Arts Escèniques
  • Opinió
  • Events
  • lasBandas
  • La Traca
  • La Botiga
    • PDFs al teu abast
Sin resultados
Ver todos los resultados
  • Inici
  • Notícies
    • Societats Musicals
    • Clàssiques
    • Contemporànies
    • Educació
    • Resta de Espanya
    • Presències Permanents
  • Entrevistes
  • Reportatges
  • Arts Escèniques
  • Opinió
  • Events
  • lasBandas
  • La Traca
  • La Botiga
    • PDFs al teu abast
Sin resultados
Ver todos los resultados
Sin resultados
Ver todos los resultados
# # #
lasBandas Arts Escèniques

L’Ajuntament de Valencìa aprova les convocatòries d’ajudes a les arts escèniques

Redacció Redacció
10 de mayo de 2021
en Arts Escèniques, Notícies
80 1
0
Representació d'una obra en temps de la covid

Representació d'una obra en temps de la covid

130
COMPARTIDOS
1.6k
VISTAS
Compartir en FacebookCompartir en Twitter

L’objectiu de les ajudes és donar suport als professionals del teatre, la dansa i el circ, afavorir una major descentralització de la cultura i els projectes inclusius

La Junta de Govern Local ha aprovat les convocatòries d’ajudes a festivals i circuits escènics, a projectes d’especial interés i a les associacions professionals del sector de les arts escèniques. L’objectiu de les ajudes, impulsades per la Regidoria d’Acció Cultural, és donar suport als professionals del teatre, la dansa, el circ i les arts vives, afavorint una major descentralització de la cultura en els barris de la ciutat i els projectes escènics de caràcter inclusiu. Esta línia de subvencions es completa amb les de producció escènica, aprovades fa una setmana, i les de programació en sales privades i les de residències de creació artística, que s’aprovaran pròximament.

L’objectiu de la convocatòria d’ajudes a festivals i circuits escènics, dotada amb una quantia de 80.000 euros, és el de contribuir a sufragar els costos dels projectes presentats. La regidora d’Acció Cultural, Maite Ibáñez, ha explicat que «a la ciutat tenim una xarxa de festivals amb una dilatada trajectòria que han posat en valor la pròpia identitat dels barris, al costat de les diverses disciplines artístiques que representen, i que tenen un gran potencial com a atractiu turístic i per contribuir a la cohesió social i la dinamització cultural». Es valora l’experiència en projectes semblants, el nombre de funcions, la capacitat per generar xarxa amb altres festivals i amb el teixit associatiu de barri, aspectes formatius, la quantitat i qualitat de la programació o la viabilitat de el projecte.

D’altra banda, l’objectiu de la convocatòria d’ajuts a projectes escènics d’especial interès és «impulsar totes aquelles propostes encaminades a afavorir l’accessibilitat i la inclusió social a través de les arts escèniques, així com promoure la investigació i l’intercanvi d’experiències», ha exposat Ibáñez. Els projectes a finançar han de contenir programes educatius, fòrums o solucions de caràcter innovador, a través dels quals es potencie la transformació i la cohesió social, i s’incloga la participació de la ciutadania. La dotació global de la convocatòria és de 67.000 euros.

Finalment, la convocatòria d’ajudes a les associacions professionals del sector de les arts escèniques disposa enguany d’una quantia de 30.000 euros. Ibáñez ha

recordat que esta línia de subvencions «les recuperem l’any passat, ja que no es convocaven des de 2016». L’objectiu és ajudar al sosteniment de les despeses de funcionament, estructura, representació i activitat de les associacions que defensen els interessos dels col·lectius de professionals de les arts escèniques, així com donar suport als projectes de formació, innovació i millora professional. Cada associació o entitat podrà presentar un únic projecte consistent en el Pla d’Activitat Anual, que inclourà el conjunt d’accions, com actuacions en la promoció i difusió de les arts escèniques, estudis i informes sobre el sector, activitats de formació o assessorament professional.

Ibáñez ha celebrat que «hem aprovat les convocatòries més prompte que l’any passat, per injectar liquiditat en un sector molt important per a la ciutat». De fet, els ajuts a la producció escènica van ser aprovades la setmana passada, amb una dotació de 180.000 euros. Les convocatòries es publicaran pròximament en el Butlletí Oficial de la Província (BOP) i en la seu electrònica de l’Ajuntament de València, www.valencia.es. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals, a comptar de l’endemà de la publicació. El procediment de concessió de les subvencions és el de règim de concurrència competitiva, sotmés a el sistema de valoració establert en funció d’uns criteris fixats en les bases.

Redacció

Redacció

Relacionades Publicacions

La valenciana Sara Galiana gana el Concurso Europeo de Composición de Mujeres con la obra ‘Fantasy’
Clàssiques

La valenciana Sara Galiana gana el Concurso Europeo de Composición de Mujeres con la obra ‘Fantasy’

8 de diciembre de 2023
Prop de mil músics prendran la plaça de l’Ajuntament per a homenatjar el Mestre Serrano en el seu 150 aniversari
Societats Musicals

Prop de mil músics prendran la plaça de l’Ajuntament per a homenatjar el Mestre Serrano en el seu 150 aniversari

8 de diciembre de 2023
Comença un nou Cicle de Concerts d’Hivern de Cullera
Societats Musicals

Comença un nou Cicle de Concerts d’Hivern de Cullera

8 de diciembre de 2023
Publicació Següent
Els nous llenguatges escenics van ser el eix central de la trobada

Trobada de programadors a Ibi

Una de les propostes dels alumnes d' Erasmus

‘Aus per la finestra’, el documental d’Escena Erasmus en temps de pandemia

El pianista en uno de sus últimos recitales en Valencia

Josu de Solaun interpretará a Manuel de Falla con la Orquesta de la RTVE dirigida por Gloria Isabel Ramos

Seguisca'ns

Festa de la música valenciana Festa de la música valenciana Festa de la música valenciana
Periòdic de la música, les músiques i la cultura popular
· Tots els mesos arribem puntualment als nostres seguidors, compradors i subscriptors.
· El primer periòdic que ens conta l’actualitat de la nostra música.
· Per a obtindre la col·lecció en paper o en PDFs. Emplena el butlletí ací
https://www.casa-mediterraneo.es https://www.casa-mediterraneo.es https://www.casa-mediterraneo.es
https://www.latraca.net/ https://www.latraca.net/ https://www.latraca.net/

Recomanades

La Banda Simfònica Municipal celebra el seu 120 aniversari amb el mateix programa del seu concert fundacional al 1903

La Banda Simfònica Municipal celebra el seu 120 aniversari amb el mateix programa del seu concert fundacional al 1903

1 semana hace
La Banda Primitiva de Rafelbunyol rinde homenaje al compositor Andrés Valero-Castells

La Banda Primitiva de Rafelbunyol rinde homenaje al compositor Andrés Valero-Castells

3 semanas hace
José Vicente Fernández Martínez, compositor de San Miguel de Salinas, medalla de plata en los  Global Music Awards

José Vicente Fernández Martínez, compositor de San Miguel de Salinas, medalla de plata en los Global Music Awards

1 año hace
La Artística de Chiva vivió una Santa Cecilia plena de emociones

La Artística de Chiva vivió una Santa Cecilia plena de emociones

1 semana hace

Categories

  • Agenda
  • Arts Escèniques
  • Clàssiques
  • Contemporànies
  • Educació
  • El Músic Llogat
  • Entrevistes
  • Events
  • Fent Barret
  • Ja al seu abast
  • lasBandas
  • Notícies
  • Ópera
  • Opinió
  • Presències Permanents
  • Reportatges
  • Resta de Espanya
  • Societats Musicals

Navegar per etiqueta

Josep Lluis Galiana Juandedios Leal Pedro Rodríguez Pioneres Salvador Astruells Moreno Sandra Gómez
059 lasBandas directorio 059 lasBandas directorio 059 lasBandas directorio
https://www.cinemajove.com https://www.cinemajove.com https://www.cinemajove.com
dia de la musica dia de la musica dia de la musica
https://sanimusic.net/ https://sanimusic.net/ https://sanimusic.net/
mano a mano mano a mano mano a mano
cultura cultura cultura
SAUL GOMEZ SAUL GOMEZ SAUL GOMEZ

Destacades

Comença un nou Cicle de Concerts d’Hivern de Cullera

‘Música a la llum’ dedica el seu concert anual als sarsuelistes valencians

El Palau de la Música de València celebra les festes nadalenques a ritme de jazz

Les Arts continua la ‘Trilogía Tudor’, con el estreno de ‘Maria Stuarda’

Capella de Ministrers, nominada en los Premios ICMA, los Grammys de la música clásica, por el disco ‘Regina’, cuya gala se celebrará en abril en València

La Diputació de València otorga el ‘Reconocimiento de la Cultura 2023’ a la FSMCV

Tendències

La pandemia, ¿una buena etapa para el desarrollo artì­stico?
Notícies

La pandemia, ¿una buena etapa para el desarrollo artì­stico?

Manoli Aracil
6 de abril de 2021
1

Ante las circunstancias más complicadas, el ser humano puede llegar a adaptarse a llevar mucho más allá...

Alberic organitza el 47 Festival de Bandes de Música

18 de junio de 2013

Concierto de primavera en la Unión Musical de Moncada

23 de mayo de 2013
Los acordes de ayer y de hoy en una enciclopedia

Los acordes de ayer y de hoy en una enciclopedia

23 de mayo de 2013

Rafael Garrigós imparte un curso de dirección en Colombia

23 de mayo de 2013
Les Bandes de Música

Las Bandas de Música de la Comunitat Valenciana

El primer diari en línia de la CV dedicat a tota la música en general (perquè tota la música és banda). Actualitzat diàriament.
Notícies, reportatges, cròniques i entrevistes.
Tots plegats per una informació de tot el que esdevé al voltant de totes les músiques i la cultura popular de la CV.
El més acurat està a www.lasbandasdemusica.com
Som també l'expressió de l'únic tabloide lasBandas que es dedica a mostrar mensualmente el millor la nostra música

Síguenos en las redes sociales:

Categorías

  • Agenda (2)
  • Arts Escèniques (198)
  • Clàssiques (406)
  • Contemporànies (453)
  • Educació (50)
  • El Músic Llogat (10)
  • Entrevistes (82)
  • Events (1)
  • Fent Barret (10)
  • Ja al seu abast (19)
  • lasBandas (31)
  • Notícies (5.266)
  • Ópera (1)
  • Opinió (30)
  • Presències Permanents (1)
  • Reportatges (5)
  • Resta de Espanya (8)
  • Societats Musicals (1.662)

Etiquetas

Josep Lluis Galiana (1) Juandedios Leal (4) Pedro Rodríguez (2) Pioneres (5) Salvador Astruells Moreno (1) Sandra Gómez (1)
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
  • Contacto
  • Publicidad y Promoción

© La Traca Publicacions Valencianas, s.l.

Sin resultados
Ver todos los resultados
  • Inici
  • Notícies
    • Societats Musicals
    • Clàssiques
    • Contemporànies
    • Educació
    • Resta de Espanya
    • Presències Permanents
  • Entrevistes
  • Reportatges
  • Arts Escèniques
  • Opinió
  • Events
  • lasBandas
  • La Traca
  • La Botiga
    • PDFs al teu abast

© La Traca Publicacions Valencianas, s.l.

¡Dar una buena acogida!

Inicie sesión en su cuenta a continuación

¿Contraseña olvidada?

Recupera tu contraseña

Ingrese su nombre de usuario o dirección de correo electrónico para restablecer su contraseña.

Iniciar sesión
X