miércoles 29 abril, 2026
Les Bandes de Música
  • Inici
  • Notícies
    • Societats Musicals
    • Clàssiques
    • Contemporànies
    • Educació
    • Resta de Espanya
    • Presències Permanents
  • Entrevistes
  • Reportatges
  • Arts Escèniques
  • Opinió
  • Events
  • lasBandas
  • La Traca
  • La Botiga
    • PDFs al teu abast
Sin resultados
Ver todos los resultados
  • Inici
  • Notícies
    • Societats Musicals
    • Clàssiques
    • Contemporànies
    • Educació
    • Resta de Espanya
    • Presències Permanents
  • Entrevistes
  • Reportatges
  • Arts Escèniques
  • Opinió
  • Events
  • lasBandas
  • La Traca
  • La Botiga
    • PDFs al teu abast
Sin resultados
Ver todos los resultados
Sin resultados
Ver todos los resultados
# # #
lasBandas Arts Escèniques

Miguel Ríos, Amaral, Lola Índigo i Coque Malla destaquen entre la programació de la Fira d’Agost de Xàtiva 2021

Redacció Redacció
16 de julio de 2021
en Arts Escèniques, Contemporànies, Notícies
77 4
0
Presentació de les activitats culturals de la Fira de Xativa

Presentació de les activitats culturals de la Fira de Xativa

130
COMPARTIDOS
1.6k
VISTAS
Compartir en FacebookCompartir en Twitter

La música en valencià correrà a càrrec de La Fúmiga, Oques Grasses, Maluks i Xavi Sarrià i també hi haurà diferents exposicions.

L’Ajuntament de Xàtiva va presentar el passat dijous dia 15 de juliol, la programació de la Fira d’Agost 2021, que degut a la situació sanitària que encara es travessa es concentra en una variada oferta cultural amb control d’aforament a través de tres espais escènics, i en la que destaquen els concerts de reconeguts artistes.

Seran un total de 38 les cites que es programaran durant els propers dies, amb tres espais escènics principals: l’Estadi de la Murta (on s’oferiran 7 actuacions), els jardins del Palasiet (amb cinc activitats) i el pati del col·legi Martínez Bellver (que albergarà sis cites). A més a més, també hi haurà cinc esdeveniments esportius, dos concerts de les bandes de música de Xàtiva i set castells de focs artificials.

«Realitzar aquesta programació no ha estat una tasca fàcil ja que ha estat condicionada a la pandèmia, que encara a dia de hui ens té en constant canvi pel que fa a les mesures sanitàries que s’han d’adoptar per la variació de la incidència acumulada», ha manifestat el regidor de Fira Pedro Aldavero, qui ha incidit en que «la programació té en compte a tots els sectors de l’art, amb una àmplia oferta d’activitats que inclou concerts, teatre, monòlegs i inclús activitats per a persones amb problemes auditius».

L’estadi de la Murta, escenari habitual durant la Fira, serà l’espai on tindran lloc els sis concerts i actuacions principals, amb capacitat per a 2.000 persones amb les corresponents distàncies i mesures de seguretat pertinents. El dissabte 14 d’agost tindrà lloc el parlament institucional amb posterior espectacle aeri anomenat «Strada», de la companyia Sylphes, mentre que per a la cloenda actuarà l’artista Coque Malla. Aquestes dues cites seran gratuïtes i començaran a les 22 hores.

Pel que fa a la resta de concerts, el dia 15 actuarà a la Murta Miguel Ríos junt amb The Black Betty Trio, mentre que el dia 16 serà el torn de Xoel López junt amb Los Zigarros. El dimarts 17 tindrà lloc el concert de Amaral i el dia 19 actuarà la jove artista Lola Índigo. Tots aquests concerts s’iniciaran a les 21 hores i tindran un preu de 10 euros. A més a més, també hi haurà una Nit Jove, programada per al dimecres 18 a les 21 hores, i amb preu de 5 euros, en la qual actuaran els grups valencians La Fúmiga i Maluks i el grup català Oques Grasses. Cal indicar també que cada nit, des del dissabte 14 i fins el divendres 20, una vegada finalitzen les actuacions del camp Murta, es dispararà un castell de focs artificials.

Altre dels espais escènics serà el jardí del Palasiet, amb aforament per a un màxim de 500 persones. Allí tindrà lloc una programació teatral variada, on també participaran grups i associacions locals. Així el diumenge 15 es podrà gaudir de la comèdia dramàtica «Lo nunca visto» de la companyia teatral La Estampida, mentre que el dilluns 16 serà el torn dels grups xativins «Los chicos del Swing» i «ACDX». El dia 17 està previst l’actuació de la comèdia musical «The primitals» i el dia 18 serà el torn de la nit de sainet a càrrec de la falla Raval i dels monòlegs interpretats per Dario Mares, Dani Mares, Marcos Chàfer, Diego el notario i David Domínguez. Per últim, el dijous 19 s’ha programat el concert de Xavi Sarrià «No s’apaguen les estrelles» amb la col·laboració dels cantants d’albaes de Xàtiva. Aquestes actuacions s’iniciaran totes a les 22 hores i seran gratuïtes.

Per últim, el pati del col·legi Martínez Bellver albergarà les cites infantils i juvenils així com també la novetat d’una nit de teatre clown programada per al diumenge 15 d’agost a les 22 hores. El dia 16 a les 19:30 hi haurà teatre infantil i familiar amb «El carro de las maravillas» de la companyia La Escalera de Tijera», mentre que el dimarts 17 a les 22 hores es realitzarà la nit de música juvenil amb una «TikTok party». Els dies 18 i 19 a les 19:30 hores es realitzaran altres dos espectacles teatrals familiars: «Cataplum» de la companyia Ameba Teatre» i «Fili Busters» de la companyia Mortelo & Manzani.

Les entrades per als concerts de pagament es podran adquirir a partir del proper dimecres 21 de juliol, a les 18 hores, a través de les taquilles del Gran Teatre i de la pàgina web www.firaxativa.com, on es podrà consultar també tota la informació de la programació de Fira i es podran reservar les invitacions als esdeveniments gratuïts. D’altra banda, les invitacions de les actuacions gratuïtes es podran recollir a partir del 26 de juliol i fins el 6 d’agost a les taquilles del Gran Teatre, en horari de 18 a 21 hores. A partir del 7 d’agost les invitacions restants es podran adquirir de forma online. «D’aquesta manera prioritzem a la gent de Xàtiva en l’adquisició d’aquestes invitacions per als concerts i activitats gratuïtes», ha indicat Aldavero.

Hi haurà control d’aforament i de compliment de les mesures de seguretat, amb presa de temperatura a l’entrada, mentre que els espectadors hauran d’estar asseguts i guardant la distància de seguretat que exigisca la normativa. Els menors de 16 anys hauran de presentar una autorització per poder accedir a les actuacions, mentre que els menors de 14 anys hauran d’anar acompanyats.

A més a més, el dissabte 31 de juliol a les 20h tindrà lloc el concert «Pòrtic de les nostres festes» a càrrec de la Societat Musical la Primitiva Setabense i el dimecres 4 d’agost a la mateixa hora serà el torn de la Societat Musical La Nova de Xàtiva. Ambdues cites es podran gaudir al Gran Teatre de Xàtiva.

Exposicions a l’Albereda

A banda de tota la programació als espais escènics, també s’han programat sis exposicions vinculades a la Fira de Xàtiva, i que es distribuiran a la Casa de Cultura, a diferents sales del museu de Belles Arts, a l’Albereda Jaume I i a l’Avinguda de Selgas.

Junt a l’Ajuntament es podrà visitar una atractiva exposició amb diferents elements del tradicional Trofeu de Velocitat Fira d’Agost, amb la col·laboració del Club Motoruta, mentre que junt al Gran Teatre es podrà veure una mostra retrospectiva dedicada al tir i arrossegament, titulada «Gitanos i payos», amb imatges d’Antoni Marzal.

Pel que fa la Casa de Cultura, des del 15 d’agost i fins al mes de setembre es podran visitar d’una banda l’exposició del 65º saló local de fotografia d’AFSA (sala entresòl) i la mostra de pintors i escultors de Xàtiva organitzat pel grup Vernisa i Pintors a l’aire lliure (sala d’exposicions de la primera planta). A més a més, el dia 15 a les 12 hores es realitzarà el lliurament del premi de pintura Juan Francés Fira d’Agost 2021, que es podrà visitar a la sala de les Columnes.

D’altra banda, des del 3 d’agost i fins el 30 de setembre, es podrà visitar també al museu de Belles Arts – Casa de l’Ensenyança una exposició amb obres del pintor Juan Francés.

Esport a la Fira

La programació de la Fira d’Agost 2021 també comptarà amb activitat esportiva. D’una banda el Club de Camp Bixquert albergarà de l’1 al 8 d’agost el XLII Torneig de tennis Orysol i un torneig de pàdel 24 hores els dies 13 i 14 d’agost, mentre que al club San Patricio es produirà del 7 al 17 d’agost el XXV Open frontennis Fira d’Agost.

A més a més, el diumenge 15 d’agost a les 9 hores es realitzarà el Trofeu d’Escoles de ciclisme Fira d’Agost a la carretera de Genovés (junt al col·legi Pla de la Mesquita), mentre que el dilluns 16 d’agost a les 9:30 hores s’iniciarà el 32º Trofeu de Ciclisme Fira d’Agost amb les categories Elit i sub-23, prova Nacional Challenge Comunitat Valenciana, amb eixida des de les instal·lacions Gsport (carretera Simat) i meta en l’Avinguda Juan Francés.

Redacció

Redacció

Relacionades Publicacions

La Diputación lleva el teatro infantil de la Beneficència a siete pueblos de la provincia
Arts Escèniques

La Diputación lleva el teatro infantil de la Beneficència a siete pueblos de la provincia

28 de abril de 2026
El guitarrista valenciano Ausiàs Parejo y la Orquesta Sinfónica RTVE protagonizarán ‘Los conciertos de La 2’ con obras de Rodrigo y Falla
Clàssiques

El guitarrista valenciano Ausiàs Parejo y la Orquesta Sinfónica RTVE protagonizarán ‘Los conciertos de La 2’ con obras de Rodrigo y Falla

23 de abril de 2026
La Artística de Buñol muestra lo mejor de sus más jóvenes músicos
Societats Musicals

La Artística de Buñol muestra lo mejor de sus más jóvenes músicos

22 de abril de 2026
Publicació Següent
Xativa àmplia la seua oferta de cinema, música i espectacle en «Nits a la Fresca»

Xativa àmplia la seua oferta de cinema, música i espectacle en «Nits a la Fresca»

El grup valencià de La Formiga

Informació entrades programació Fira d’Agost 2021

Banda Municipal de Barcelona

Nou treball de la Banda Municipal de Barcelona

Seguisca'ns

gobierno gobierno gobierno
Periòdic de la música, les músiques i la cultura popular
· Tots els mesos arribem puntualment als nostres seguidors, compradors i subscriptors.
· El primer periòdic que ens conta l’actualitat de la nostra música.
· Per a obtindre la col·lecció en paper o en PDFs. Emplena el butlletí ací
https://www.casa-mediterraneo.es https://www.casa-mediterraneo.es https://www.casa-mediterraneo.es
https://www.latraca.net/ https://www.latraca.net/ https://www.latraca.net/

Recomanades

Rosario Pardo, presidenta saliente de La Armónica de Buñol: “El Litro es una partitura que se escribe a muchas manos”

Rosario Pardo, presidenta saliente de La Armónica de Buñol: “El Litro es una partitura que se escribe a muchas manos”

2 semanas hace
Un total de 12 sociedades musicales participarán en el 49 Certamen de Bandas de la Diputació de València

Un total de 12 sociedades musicales participarán en el 49 Certamen de Bandas de la Diputació de València

5 meses hace
Palau de la Música de València. Agenda 15-30 novembre 2025

Palau de la Música de Valencia. Programación de abril 2026

4 semanas hace
Los Niños Jesús, banda encabezada por Jordi Évole, actúa en València

Los Niños Jesús, banda encabezada por Jordi Évole, actúa en València

3 años hace

Categories

  • Agenda
  • Arts Escèniques
  • Certàmens i Concursos
  • Clàssiques
  • Contemporànies
  • Educació
  • Entrevistes
  • Events
  • Ja al seu abast
  • lasBandas
  • Notícies
  • Ópera
  • Opinió
  • Presències Permanents
  • Reportatges
  • Resta de Espanya
  • Societats Musicals
  • Vist a les Xarxes

Navegar per etiqueta

Josep Lluis Galiana Juandedios Leal Pedro Rodríguez Pioneres Salvador Astruells Moreno Sandra Gómez
jg jg jg
PROGRAMACIO ESCENA PROGRAMACIO ESCENA PROGRAMACIO ESCENA
POLIRÍTMIA POLIRÍTMIA POLIRÍTMIA
https://sanimusic.net/ https://sanimusic.net/ https://sanimusic.net/
fitur Dipu valencia 2025 fitur Dipu valencia 2025 fitur Dipu valencia 2025
cultura cultura cultura
SAUL GOMEZ SAUL GOMEZ SAUL GOMEZ

Destacades

La Artística de Buñol muestra lo mejor de sus más jóvenes músicos

L’Orquestra de València brilla en el debut en la llegendària Sala Daurada del Musikverein de Viena

Rosario Pardo, presidenta saliente de La Armónica de Buñol: “El Litro es una partitura que se escribe a muchas manos”

CONPYMES refuerza su estructura estatal con un marcado liderazgo valenciano con Pedro Rodríguez (ASVEM) como vicepresidente y Mauro Lorenzo (Unión Gremial) como tesorero

Llíria s’ompli de germanor amb el XXVII aplec de la Federació Valenciana de Dolçainers i Tabaleters

Dos producciones de la Diputación de Valencia consiguen la candidatura a los Max con historias que apelan a la adolescencia

Tendències

La pandemia, ¿una buena etapa para el desarrollo artì­stico?
Notícies

La pandemia, ¿una buena etapa para el desarrollo artì­stico?

Manoli Aracil
6 de abril de 2021
1

Ante las circunstancias más complicadas, el ser humano puede llegar a adaptarse a llevar mucho más allá...

Josep Lluìs Galiana aprofundeix amb el seu disc ‘Soprano Saxophone Solos’ en la lliure improvisació, textures i paisatges sonors

Josep Lluìs Galiana aprofundeix amb el seu disc ‘Soprano Saxophone Solos’ en la lliure improvisació, textures i paisatges sonors

7 de abril de 2021

Alberic organitza el 47 Festival de Bandes de Música

18 de junio de 2013

Concierto de primavera en la Unión Musical de Moncada

23 de mayo de 2013
Los acordes de ayer y de hoy en una enciclopedia

Los acordes de ayer y de hoy en una enciclopedia

23 de mayo de 2013
Les Bandes de Música

Las Bandas de Música de la Comunitat Valenciana

El primer diari en línia de la CV dedicat a tota la música en general (perquè tota la música és banda). Actualitzat diàriament.
Notícies, reportatges, cròniques i entrevistes.
Tots plegats per una informació de tot el que esdevé al voltant de totes les músiques i la cultura popular de la CV.
El més acurat està a www.lasbandasdemusica.com
Som també l'expressió de l'únic tabloide lasBandas que es dedica a mostrar mensualmente el millor la nostra música

Síguenos en las redes sociales:

Categorías

  • Agenda (3)
  • Arts Escèniques (247)
  • Certàmens i Concursos (80)
  • Clàssiques (598)
  • Contemporànies (510)
  • Educació (81)
  • Entrevistes (94)
  • Events (1)
  • Ja al seu abast (20)
  • lasBandas (38)
  • Notícies (5.364)
  • Ópera (28)
  • Opinió (38)
  • Presències Permanents (1)
  • Reportatges (6)
  • Resta de Espanya (8)
  • Societats Musicals (1.866)
  • Vist a les Xarxes (14)

Etiquetas

Josep Lluis Galiana (1) Juandedios Leal (4) Pedro Rodríguez (2) Pioneres (5) Salvador Astruells Moreno (1) Sandra Gómez (1)
  • Aviso Legal
  • Política de Privacidad
  • Contacto
  • Publicidad y Promoción

© La Traca Publicacions Valencianas, s.l.

¡Dar una buena acogida!

Inicie sesión en su cuenta a continuación

¿Contraseña olvidada?

Recupera tu contraseña

Ingrese su nombre de usuario o dirección de correo electrónico para restablecer su contraseña.

Iniciar sesión
Sin resultados
Ver todos los resultados
  • Inici
  • Notícies
    • Societats Musicals
    • Clàssiques
    • Contemporànies
    • Educació
    • Resta de Espanya
    • Presències Permanents
  • Entrevistes
  • Reportatges
  • Arts Escèniques
  • Opinió
  • Events
  • lasBandas
  • La Traca
  • La Botiga
    • PDFs al teu abast

© La Traca Publicacions Valencianas, s.l.