La Societat Musical L’Artística Manisense de Manises va celebrar la seua Jornada de Portes Obertes el passat dissabte amb un gran èxit d’assistència i participació. Al llarg de tot el dia, més de 400 persones van participar en les activitats organitzades, pensades a un públic de totes les edats i obertes a tots el veïnat de Manises.
El programa de la jornada incloïa activitats didàctiques, tallers i jocs per als més menuts, entre els quals va destacar el conte musical “La aventura de Mateo”. Durant la jornada, també van haver diversos tallers sobre cant coral o instruments de metall, així com actuacions de grups de cambra format per músics de L’Artística Manisense.
Els assistents a la jornada també van poder també gaudir d’una mostra de cançons populars valencianes a càrrec del Cor Infantil i durant tota la jornada es va poder visitar l’exposició “Celulosa, grafito y píxeles”, una mostra d’il·lustracions de l’artista maniser Carlos Redondo Gutiérrez.
Aquesta és la cinquena edició de la Jornada de Portes Obertes de L’Artística Manisense, una jornada destinada a donar a conèixer a tot el poble la tasca cultural i educativa realitzada per aquesta societat musical, i també per a potenciar la cohesió entre les diferents agrupacions de la societat musical. La Societat Musical L’Artística Manisense és la principal associació cultural de Manises i una de les compta amb major projecció.